piątek, 15 kwietnia 2011

Jordan – nowa strategia marketingowa

Według wielu doniesień, firma ma zamiar zapewnić udział sportowców, wolontariuszy i technicznych urzędników, którzy wezmą udział w interaktywnej grze online, w której zaprezentują swoją markę przed publicznością. 


Buty Jordan będą kolejnym przykładem marki  prezentowanej przez konkretnego sportowca. Marka Jordan, nigdy nie miała oficjalnego sponsora, którzy zapewniłby jej  tożsamość  poprzez wejście na rynek. Ustanowienie strategicznego partnerstwa z klientami i  wykorzystanie innowacji to wartości, którymi kieruje się marka Jordan, kiedy kreuje swój wizerunek na rynku.

Posiadanie niezależnego  stylu, tkanin i innych trendów w modzie wzmacnia pozycję marki oraz zapewnia doradztwo w tej kwestii. Dzięki temu są w stanie w stanie planować produkcję na cały sezon i zarządzać nią w duchu współpracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz